hosting menu left
hosting menu right

top of hosting header

bottom of hosting header
website hosting main area top
Главная
Главная Контакты КамАЗ-4308/2008

КамАЗ-4308/2008

Маленька, але дуже рентабельна вантажівка КамАЗ 4308 став дебютом Камського автозаводу в класі міських середньотоннажників. Щороку на світ з’являються від 750 до 2500 таких авто.

КамАЗ 4308 з самого початку і призначався для використання в суто міських умовах і на міжміських асфальтованих маршрутах малої і середньої віддаленості.

Він безумовний фаворит у власній ваговій категорії. На представницької VIII Міжнародній спеціалізованій виставці «Комерційний автотранспорт-2007», що проходила в квітні / травні 2007 року в московському виставковому центрі «Крокус-Експо», новий КамАЗ 4308 отримав звання «Кращого вантажівки вітчизняного виробництва». Причому ця модель була представлена не тільки як звичайна вантажівка, а й із різноманітними модифікаціями: зокрема, авто-евакуатором з кран-маніпуляторним пристроєм, двох'ярусним евакуатором тощо.

Реальний досвід експлуатації переконливо довів, що з цією здатністю у 4308-го все в порядку. Серед безперечних достоїнств авто: висока вантажопідйомність (5,5 тонн); низька навантажувальна висота (від 1255 до 885 мм); економна витрата палива (14 л / 100 км); маневреність в сучасних міських умовах; можливість ефективної роботи в складі автопоїзда; можливість установки різних типів спецобладнання і надбудов, що дозволяють розширити сферу використання автомобіля; відносно недорога ціна; доступність і дешевизна витратних матеріалів і запчастин, а значить - невисока вартість володіння машиною.

Гранична швидкість автомобіля з повним навантаженням визначена виробником на рівні 105 км / год. і він може долати підйом у 25%. Паливний бак є на двох варіантах: на 170 або 210 літрів.

Двигун КамАЗ 4308 В арсеналі Камського автозаводу не було дизельного двигуна, відповідного для компактної вантажівки. Тому конструктори автозаводу знайшли вихід знайшли у співпраці з найбільшим в світі виробником дизельних моторів - американською компанією «Камминз».

На сьогодні вантажівки комплектують 6-ти циліндровим дизельним мотором Cummins ISB6.7e4 245 (Євро-4), максимальна потужність якого доведена до 245 кінських сил. Це не тільки більш потужний двигун. Він характеризується чудовою економічністю, зниженим рівнем шуму та вібрації, стабільно хорошою тягою. Двигун «Камминз» дуже довговічний і добре відповідає сучасним запитам щодо корисного навантаження і максимальної продуктивності - за рахунок того, що він компактний, легкий і має високу питому потужність. Такі характеристики двигуна знижують до мінімуму витрати на його технічне обслуговування, в порівнянні з іншими дизельними моторами. Крім того, двигун Cummins ISB6.7e4 245 працює настільки рівно і неголосно, що раніше це вважалося взагалі неможливим для дизелів такого класу

Комментарии

Добавить комментарий


Имя (обязательно)
E-mail
:D :lol::-);-)8):-|:-*:oops::sad::cry::o:-?:-x:eek::zzz:P:roll::sigh:
 Подписаться на уведомления о новых комментариях
Введите результат опреации:
 
 


Последние новости

Популярное


website hosting main area bottom